WELPEN

Zondag 31 maart
Helaas pindakaas... GEEN VERGADERING want het is vakantie :(((

Zondag 7 april
Wij missen jullie heel erg, maar vandaag ook GEEN VERGADERING. Tot volgende week!!!!!

Zondag 14 april
Camera op de standaard, timer aan en shooten maar! Wisten jullie dat Mor een mega goede fotograaf is en Vixen model? Deze zondag zullen wij jullie dit tonen met onze mega coole fotozoektocht door heen het exotische Kortenberg. Afspraak van 14 uur tot 17 uur aan de scoutslokalen.

Zaterdag 20 april

Vanavond is het grote moment eindelijk daar! Groepsfeest JOEPIE!!! Voor dat we ons dansje echt kunnen tonen aan het publiek moeten we nog één keer oefenen. Want voor een echte show hoort natuurlijk een generale repetitie. Verdere info volgt hierover via mail. Tot dan!

Zondag 21 april

Geen vergadering aangezien de leiding nog moe is van groepsfeest. We zien jullie graag volgende week terug!

Dikke kussen van jullie aller leukste leiding xxx Rikkie, Mor, Mang, Chil en Vixen

E-mail: welpen@scoutskortenberg.be

Vixen

Excentrieke Saki

Chil

Montere Springbok

Mor

Carancho

Rikkie

Integere Mursu

Mang

Nuchtere Secretarisvogel

Materiaal & uniform

Wie zijn de welpen

De welpen zijn jongens van 8 tot 10 jaar oud. Samen met onze leiding spelen we elke week een ander tof spel. Al spelenderwijs leren we elkaar beter kennen en ook de wereld rondom ons. Het bos, de speeltuin, het dorp, ... Ze hebben geen geheimen meer voor ons.

Weekends

Vanaf nu gaan we 3 keer per jaar op weekend. De eerste keer gaan we al in de herfstvakantie op weekend. Ons tweede weekend valt rond carnaval en ons laatste weekend is het paasweekend. Elk weekend begint op vrijdagavond en duurt tot zondagmiddag.

Kamp

In de zomer gaan wij op kamp, 7 dagen van huis weg met alle welpen en soms nemen we zelfs de kabouters mee. Onze kampen draaien rond een centraal thema: vikings, piraten, ridders, ... Altijd tof en altijd anders!