GIVERS

Maandschors

Zondag 31 maart

Helaas geen vergadering vandaag, jullie leiding zit te genieten van de chocolaatjes van de paashaas.

Zondag 7 april

Jammer maar helaas, geen vergadering deze zondag. Geniet allemaal maar hard van jullie vakantie en wij kijken er super hard naar uit om jullie terug te zien xxx

Zondag 14 april

EINDELIJK WEEKEND!!!!!!! Jullie leiding heeft er mega mega veel zin in en hopelijk jullie ook. Verdere informatie volgt via mail :)))

Zaterdag 20 april

Vanavond is het grote moment eindelijk daar! Groepsfeest JOEPIE!!! Voor dat we ons dansje echt kunnen tonen aan het publiek moeten we nog één keer oefenen. Want voor een echte show hoort natuurlijk een generale repetitie. Verdere info volgt hierover via mail. Tot dan!

Zondag 21 april

Geen vergadering aangezien de leiding nog moe is van groepsfeest. We zien jullie graag volgende week terug!

Dikke smakkers van jullie leiding xxxx

De leiding

E-mail: givers@scoutskortenberg.be

Tammie

Mysterieuze Ringmus

Takleider

Sona

Gedreven waterwolf

Kassier

Ronny

Beminnelijke Karbauw

EHBO

Haabi

Spitante Parkiet

Vlag & Materiaal

Rica

Levenslustige Sneeuwstormvogel

Uniform

LEEFTIJD: 14 tot 17 jaar

Wie zijn de givers?

Givers zijn jongens en meisjes van 14 tot 17 jaar oud. Ze vormen samen 1 grote, gemengde groep met aandacht voor groepswerk en voor grote projecten. Vanuit eigen interesses gaan ze op zoek naar zichzelf tussen soortgenoten door typische activiteiten. Men zal steeds moeten leren omgaan met meer en meer verantwoordelijkheden en leren initiatieven te nemen.

Buitenlands Kamp

Om de 3 jaar gaan de Givers zelfs op buitenlands kamp, zodat elke givers reeds een beetje is voorbereid op het buitenlands kamp bij de JIN. Ook wordt er aandacht besteed aan het leren leiding geven over een groepje. Zo krijgen de oudstejaars reeds verschillende verantwoordelijkheden die doorheen het jaar worden bijgebracht om hier op het kamp dan optimaal gebruik van te kunnen maken.